L’Alumne està molt satisfet i amb ganes de posar en pràctica les seves habilitats.

• Marc Cobos, Alumne del grup de centres de formació professional de l’Escola Tècnica Girona, guanya l’SpainSkills, el campionat estatal d’FP.

L’alumne de cicles formatius del Centre Tècnic del Vallès, que forma part del grup de centres de l’Escola Tècnica Girona va aconseguir la primera posició al campionat estatal de la Formació Professional celebrat la setmana passada a Madrid.
Marc Cobos va aconseguir la primera plaça a l’SpainSkills, fet que li obre les portes al campionat mundial -WorldSkills- organitzat a Abu Dhabi el pròxim octubre. L’any 2018 hauran de participar al WorlsSkils Europe com a representat de l’estat. Cobos, ja va aconseguir pujar al podi al campionat català de la formació professional el passat any 2016, on l’Escola Tècnica Girona també va aconseguir entrar al podi amb els alumnes Gabriel Son Tudor, medalla de bronze a la modalitat de carrosseria i l’Ivan Sanchez. medalla de plata a l’skill “Tecnologia de l’automòbil”. Esmentar el gran treball de l’alumne Alexander Martorell que va quedar a només 0’2 punts del podi a la modalitat de pintura (Quart classificat de Catalunya).
En Marc, va guanyar la medalla d’or a la modalitat de reparació de carrosseria de vehicles. Destacar la prova on havia de realitzar un tall parcial d’un estrep on va sumar una puntuació de 45 sobre 50 punts la més important, l’estudiant assegurava que va viure la competició “molt nerviós però a mesura que passava l’estona em motivava més fins el punt de poder quedar primer”.
L’Escola es sent orgullosa de la feina dels professors del departament d’automoció que han ajudat a preparar en Marc pel campionat, especialment el seu tutor Jonathan Martínez per transmetre la nostra metodologia pedagògica, que destaca per fomentar la didàctica i la pràctica de l’alumne per tal de motivar-los i facilitar-los la incorporació al món laboral, qualitats que l’han portat fins el primer lloc.
El director de l’Escola Tècnica Girona i el seu grup de centres, Jordi Moncanut estava “molt content i orgullós per poder portar la nostra metodologia d’ensenyament a nivell estatal i ara mundial. Aquests reconeixements són els que ens recompensen la feina del dia a dia”.

Altres Notícies

FIRA 22-11-2022 FIRA "TREBALLEM GI"
DOL  MUSSA CESSAY 20-10-2022 DOL MUSSA CESSAY
07-06-2022
27-04-2022
19-04-2022
07-04-2022
Calendari CTV 2020 10-03-2020 Calendari CTV 2020
Bones festes! 18-12-2017 Bones festes!
13-11-2017
Aturada de país 02-10-2017 Aturada de país