Pràctiques a Empreses - Formem professionals

Les pràctiques permeten...

• Conèixer i viure una primera experiència en el món laboral i de l'empresa.
  • La possiblitat d'estar en contacte amb la tecnologia més avançada.
  • Completar la seva formació, i capacitar-los per a incorporar-se al treball.
  • L'obtenció d'una formació adaptada a llocs de teball específics.
  • L'inici dels seu historial professional, que s'acredita en un quadern de pràctiques.

Pràctiques a Empreses

Formem professionals

Són pràctiques que fan els alumnes, mitjançant un conveni de col·laboració entre la nostra escola i l'empresa.

La durada de la formació pràctica en centres de treball és de 410 hores en els cicles formatius de grau mitjà, organitzades en 4 hores diàries si es compaginen les pràctiques amb l'activitat lectiva en el centre o bé de 7 hores diàries si es fan de forma intensiva.

El centre de formació, l’empresa i l’Administració estableixen per a cadascun d’ells un tutor que fa el seguiment de les pràctiques. Cadascun dels alumnes té un quadern de pràctiques que inclou les dades del període de pràctiques, el pla d’activitats que desenvolupa a l’empresa i l’avaluació que obté l'alumne.

Des de l’escola, l’entenem com una molt bona oportunitat per a proporcionar a l’alumne la possibilitat de donar-se a conèixer a l’empresa i de tenir moltes possibilitats de trobar una feina de l’ofici pel qual s’està preparant.

Borsa de Treball

La formació ocupacional respon als canvis vertiginosos que en el món de la tecnologia i de l’empresa s’han produït en els últims anys.

L’empresa, demana cada vegada amb més insistència, treballadors en àmbits de competències clarament definides, i el nostre interès radica a formar aquesta mena de professionals.

Per això, les nostres escoles posen a disposició tant dels actuals alumnes com d’exalumnes per a la seva promoció laboral, el Departament d’inserció laboral, que té per finalitat ajudar els alumnes en la seva promoció laboral.

Aquest Departament, gestiona les ofertes de feina que entren en la borsa pròpia de treball del centre, en recerca d’alumnes amb els coneixements i amb els hàbits necessaris per a cobrir les expectatives de l’empresa.

L’alumnat de les nostres escoles que aconsegueix uns bons resultats en els cursos, té unes altíssimes possibilitats d’assegurar-se la seva promoció laboral i futura inserció en el món del treball, amb contractes de treball legalitzats.

Actualment més de 100 empreses de totes les contrades, se’ns adrecen regularment oferint llocs de treball per als nostres alumnes.

Últimes Ofertes

2016-06-26 Recepció a una botiga. Cal anglès i francès. Per temporada d'estiu Palamós
2016-07-13 Lloc de treball d'atenció al client Figueres
2016-06-28 Departament de marqueting necessita un noi/a Girona
2015-05-22 Empresa alimentaria d'àmbit nacional cerca persona amb estudis de GS Comerç Internacional
2015-05-22 Empresa relacionada amb la logística ofereix lloc de treball polivalent relacionat amb el Màrqueting i Publicitat La Garrotxa
2015-05-22 Es busca noi/noia amb estudis de GS Màrqueting per empresa del ram alimentari Aiguaviva
2015-05-22 Empresa de prestigi en l'àmbit de la ferreteria busca persona amb estudis de Màrqueting Girona
2015-02-06 Estudi de fotografia necessita noia per botiga atenció al públic. Girona-Salt
2015-02-06 Es busca noi/noia per tasques administratives i acutalització WEB Girona

Sou una empresa interessada?

Si és una empresa interessada en el perfil d'alumnes de l'etg2, no dubti en omplir el següent formulari. Els nostres responsables contactaran amb vostè per tal d'atendre la seva petició i ampliar la informació.