ETG Business - Escola d'Estudis Professionals

• Convenis amb les empreses
  • Aprenentatge Pràctic
  • Formació de la Persona
  • Tracte proper i orientació/tutoria individualitzada
  • Dinamització de la Borsa de Treball
  • FP d'ALTERNANÇA amb l'empresa

ETG Business

Escola d'Estudis Professionals

L'ETG Business estem situats a Girona, en una ubicació immillorable per arribar amb transport propi o amb transport públic. Disposem d’unes instal•lacions modernes i equipades amb mitjans i comoditats, amb aules i tallers per a cada curs, biblioteca, aula polivalent, sala de descans, xarxa wifi per a l’alumnat, departament escola-empresa per al seguiment de les práctiques a l'empresa i per a gestionar les ofertes de feina, tutoria i orientació individual, campus virtual.

Aprofitant l’empenta d’especialitats com el màrqueting o el comerç internacional, el que creiem més valuós, és el nostre projecte educatiu, amb 25 anys d’experiència en el nostre grup d’escoles de formació professional, t’aportarà més del que penses.

El vincle amb el món laboral és estret i formem des d’una perspectiva empresarial, perquè volem que allò que aprens amb nosaltres et sigui útil i ho puguis posar en pràctica a molt curt termini, perquè aquesta formació et serveixi per a trobar la feina que estàs buscant.

El món empresarial està esperant persones dinàmiques, amb valors, qualificades, i que vulguin arribar a càrrecs de responsabilitat.

L’aprenentatge pràctic i amb professorat amb experiència laboral, a més dels professionals en actiu que venen a fer aportacions als nostres cursos, junt al tracte familiar per a cada alumne/a i amb un vincle estret amb cada família, et permet desenvolupar i potenciar les teves millors aptituds, que anirem descobrint i potenciant amb la orientació individualitzada. Així, els resultats segur que arribaran.

I si no pots venir a l’escola de forma presencial, t’oferim la modalitat dels cicles i curs pont, ONLINE.

Cicles de Grau Mitjà i Superior - Cicles amb sortida laboral

Cicles de Grau Mitjà i Superior

Cicles amb sortida laboral

Activitats Comercials, Comerç Internacional, Màrqueting i Publicitat, Administració i Finances