Coneix l'Escola Tècnica Girona - Formem professionals

Projecte educatiu, basat en...

• Qualitat acadèmica
  • Vincle amb les empreses i l'aprenentatge pràctic
  • La formació de la persona
  • Tracte proper i individualitzat amb l'alumne
  • Orientació acadèmica personalitzada
  • Dinamitzar la borsa de treball
  • FP d'ALTERNANÇA amb l'empresa

Coneix l'Escola Tècnica Girona

Formem professionals

Benvinguts/des a l’Escola Tècnica Girona, el centre de referència a Girona en formació professionals especialment en el sector de l’automoció, a través dels cicles formatius, la formació no reglada i la formació ocupacional.

El nostre projecte educatiu implantat a Girona el 1994, està basat en donar una formació professional amb un mètode d’ensenyament on la pràctica i l’acostament del que ensenyem, al que les empreses esperen de tu, quan t’incorporis a una feina, sigui molt proper. Portem la realitat del món laboral, dins l’escola.

Els nostres propis taller estan equipats amb les tecnologies més actuals i punteres. Aquestes tecnologies et donen la capacitat d’afrontar els nous reptes que l’evolució tecnològica t’anirà proposant i resoldre bé les situacions del dia a dia a la feina, amb destresa i naturalitat.

En els nostres primers 20 anys a Girona, formant joves i no tant joves, ens han donat l’experiència per a adaptar els continguts dels cursos i aconseguir que un nombre important d’exalumnes d’ETG estiguin al capdavant d’importants i conegudes empreses, sigui perquè hi tenen càrrecs de responsabilitat, o perquè en són els propietaris.

Això és el que ens fa més feliços i el que reforça al centre, i assegura que tots aquells/es que vulgueu seguir la vostra formació amb nosaltres, aprendreu gaudint-ne i que us serà ben útil per al futur.

Ara, a més, teniu moltes altres possibilitats de cursos i especialitats, o de treure el títol d’ESO si no el teniu. Si ens voleu conèixer, ja sabeu on som.

Cicles Formatius de Grau Mitjà - Grau Mitjà

Cicles Formatius de Grau Mitjà