Benvinguts/des a ETG Business - Formació en Comerç, Màrqueting, Administració i Finances

Benvinguts/des a ETG Business

Formació en Comerç, Màrqueting, Administració i Finances

Benviguts/des a ETG Business, una escola del grup de centres d’ESCOLA TÈCNICA GIRONA, en la que formem professionals del món de l’empresa a través dels cicles formatius, autoritzats pel Departament d’Ensenyament.

Hem escollit aquesta branca formativa perquè és una de les que té un major creixement i aporta més valor professional. El comerç, el màrqueting i les finances mouen el món i el mercat laboral ofereix uns alts nivells de demanda de persones qualificades, al mateix temps que les sortides professionals són molt diverses.

Som una escola petita, propera, amb grups reduïts, en la que procurarem que estiguis còmode/a i et sentis com a casa, amb unes instal·lacions modernes i equipades amb les tecnologies més novedoses, en les que impartim a les aules i tallers de cada especialitat, un mètode d’aprenentatge pràctic, dinàmic i proper a l’empresa i al món laboral.

Coneix la nostra Escola

Què pots estudiar a l'ETG Business?

Administració i Finances

Cicles de Grau Mitjà

Comerç i Màrqueting

Cicles de Grau Mitjà