Escuderia ETG RACING - Formem professionals

Les pràctiques permeten...

• Viure l'experiència real a les curses com a mecànic
  • L'inici del seu historial professional
  • La possiblitat d'estar en contacte amb la tecnologia més avançada.
  • Completar la seva formació, i capacitar-los per a incorporar-se al treball.
  • L'obtenció d'una formació adaptada a llocs de treball específics.

Escuderia ETG RACING

Formem professionals

L’escuderia d’ETG Racing liderada pel cap d’equip, i els alumnes són els protagonistes, són ells qui fan de mecànic dels nostres pilots, qui preparen les motos per a les curses, els que viatgen als circuits allà on hem de córrer. Les dades d’una temporada són espectaculars :

16.500 Km en desplaçaments.

23  competicions.

5 campionats.

Més de 45 curses.

4 països europeus.

Suport tècnic a més de 50 pilots.

Més de 60.000 Km de les motos, en competició.

Més de 100 dies de formació in situ al circuit.

Amb les pràctiques a la nostra escuderia, i amb convenis de col·laboració d’ETG Racing i altres equips i estructures de competició, a diferents nivells, fins i tot al campionat del món, els alumnes tenen la oportunitat de formar-se en un entorn real.

És una experiència pràctica que els enriqueix moltíssim, i els dona la possibilitat d'acostar l'aprenentatge a l'escola, amb el dia a dia que es viu en el món de les curses.

Una experiència única, que els fa iniciar la seva carrera professional i aconseguir treballar del que més els agrada. En un alt % es converteix en una feina a llarg termini, amb contractes de treball legalitzats.

El món de la competició és viu, necessita gent dinàmica, activa i amb moltes ganes de viure emocions fortes.

Si ets una d'aquestes persones, ets d’ETG Racing !

Sou una empresa interessada?

Si sou un equip de competició o empresa interessada en el perfil d'alumnes de l'ETG RACING, no dubti en omplir el següent formulari. Els nostres responsables contactaran amb vostè per atendre la seva petició i buscar el perfil que necessiteu.