És el segon any consecutiu que un alumne de l’Escola Tècnica Girona guanya aquest premi, després de l'Adrià Ribas

• L’alumna de l’ETG Marta Guerrero, guanyadora del VI premi batxillerat d’EAE Business School

Un dels premis amb major repercussió a EAE Business School (una escola de negocis privada de gran prestigi) són els Premis Batxillerat. Enguany el concurs arribava a la seva sisena edició amb “Idees per a la nova economia” amb l’objectiu de continuar descobrint el talent i la creativitat de joves alumnes com a eines claus per superar la situació desencadenada per la pandèmia del coronavirus. En aquest sentit, van ser molts als alumnes que es van presentar al concurs amb brillants idees sobre capacitats innovadores i d'emprenedoria, analitzant el delicat panorama que va provocar la Covid-19 i proposant diferents idees per re-impulsar l'economia .

Finalment, el jurat va concedir el primer premi a l’alumna de l’ETG2 Marta Guerrero gràcies al seu projecte titulat “Gestora de xarxes socials del petit comerç”, centrat en el desenvolupament d'un pla de màrqueting complet per a la seva empresa de gestió de xarxes socials centrada en el petit comerç. En la investigació la Marta va englobar tots els processos d'un pla de màrqueting, des d'un estudi de mercat fins a la definició del model de negoci, passant per la realització del pla de màrqueting i comunicació, el càlcul del pressupost i l'establiment d'una agenda amb els plans i objectius plantejats.

“El projecte de la Marta és d’una extensa investigació i  també destacaria la utilitat i la gran influència que podria tenir el seu projecte en un sector important de l'economia”, va afirmar la doctora Mariona Vila referent al treball de la Marta, que gràcies al premi podrà gaudir del 100% d'una beca equivalent al primer curs del grau d'Administració i Direcció d'Empreses o del grau en Màrqueting i Comunicació Digital de EAE.

“Sempre he sabut que volia dedicar-me a la publicitat i és per això que amb 16 anys vaig escollir el camí de la formació professional, fent primer un grau mitjà en activitats comercials per al petit comerç i ara he acabat el grau superior de màrqueting i publicitat a l'Escola Tècnica Girona. Sembla mentida que ja hagin passat quatre anys”, diu la Marta.

És el segon any consecutiu que un alumne de l’Escola Tècnica Girona guanya aquest premi, després que l’Adrià Ribas guanyés el de l’any passat.

Descarregar notícia

Altres Notícies

FIRA 22-11-2022 FIRA "TREBALLEM GI"
DOL  MUSSA CESSAY 20-10-2022 DOL MUSSA CESSAY
07-06-2022
27-04-2022
19-04-2022
07-04-2022
Calendari CTV 2020 10-03-2020 Calendari CTV 2020
Bones festes! 18-12-2017 Bones festes!
13-11-2017
Aturada de país 02-10-2017 Aturada de país