Benvingut a CTV - Centre Tècnic del Vallès

Benvingut a CTV

Centre Tècnic del Vallès

CTV som una escola amb una llarga tradició en la formació professional, sobretot de renom per la formació que impartim en la mecànica i l’electricitat de vehicles, en la mecànica de motocicletes i en les especialitats de carrosseria, on som la única escola al Vallès Oriental que imparteix un programa específicament de caire pràctic on l’alumne aconsegueix un nivell de capacitació d’un alt nivell en la reparació de vehicles.

A CTV formem professionals mitjançant diverses opcions formatives, com els cicles formatius, la formació no reglada i la formació ocupacional. Un pla d’estudis a mida de cada alumne.

El nostre projecte educatiu està basat en treballar de tu a tu amb l’alumne, i d’acord amb cada família, que ens agrada que tingui un vincle proper a l’escola, perquè els resultats han demostrat que arriben, si tots plegats participem del procés d’aprenentatge dels nostres alumnes.

La formació de l’alumne des de la vessant humana i dels valors, la ètica, la convivència, el treball en grup, i la implicació per a la professió és un dels altres gran puntals del nostre projecte.

Benvinguts al Centre Tècnic Vallès. Us sentireu com a casa !!

Coneix la nostra Escola

Què pots estudiar a CTV?

Cicles de Grau Mitjà

Cicles de Grau Superior